احیای میتسوبیشی رالی آرت – شاسی بلند اسپرت

میتسوبیشی برند رالی آرت را با مدل مفهومی Vision Ralliart Cansept احیا می کند

شرکت خودروسازی میتسوبیشی پس از سال ها وقفه در تولید برند رالی آرت “ralliart” اکنون قصد دارد با احیای این خودرو دوباره تولید آن را از سر بگیرد. میتسوبیشی با انبوهی از خودروهای شاسی بلند وارد نمایشگاه توکیو 2022 شده که در میان آنها Vision Ralliart مشاهده می شود، خودرویی که کانسپت نمایشگاه توکیو 2022 است. البته میتسوبیشی سال قبل به احیای این برند در آینده اشاره کرد. در اواسط سال 2021 رالی آرت به عنوان یک پاجیروی اسپرت معرفی شده و نشان داده که این خودرو ساز ژاپنی هنوز به این مدل دل بسته است.

هر چند قبلا این شرکت ژاپنی خبر از حذف برند رالی آرت داده بود، اما طولی نکشید که معلوم شد این شرکت علاقه خاصی به این خودرو دارد و به احیای آن می پردازد. ساوهای جدید میتسوبیشی برند Ralliart عبارتند از Outlander Ralliart Style، Eclipse Cross Ralliart Style و کانسپت Vision Ralliart که خودروی مفهومی این لیست به حساب می آید. میتسوبیشی از Outlander PHEV به عنوان اساس این کانسپت استفاده می کند، اما به نظر می رسد که هیچ کاری روی پیشرانه انجام نشده است تا آن را قوی تر از خودروی استاندارد کند. با این حال، میتسو در بخش های دیگری به آن توجه کرده است. استفاده از روتورها یا دیسک های بزرگ و کالیپرهای 6 پیستونی به طور قابل توجهی قدرت ترمز ماشین بهبود می یابد. چرخ های 22 اینچی و لاستیک های بزرگ عملکرد خودرو را هنگام دور زدن پیچ ها بهبود می بخشد.
در بخش ظاهری ویژن رالی آرت کانسپت سپرهای عقب و جلو ظاهری خشن به آن می بخشند که هر راننده ای را درگیر خود می کند. جلو پنجره و دیفیوزر بزرگ عقب از دیگر ویژگی های جدید این خودروی میتسوبیشی به حساب می آیند. البته جلو پنجره بالایی به صورت جعلی با طرح لانه زنبوری ساخته شد.

فراتر از ویژن رالی آرت، ما نگاهی به دو شاسی بلند جدید یعنی اوتلندر رالی آرت و اکلیپس کراس رالی آرت خواهیم داشت. خودروهایی که هر دو مملو از برچسب های قرمز، سفید و مشکی هستند تا ایده های هر کاربری را در خود بگنجانند.

بدون شک خودروی Mitsubishi Vision Ralliart نسبت به مدل فعلی اوتلندر شاهد تغیرات بسیار جدی در زمینه های گسترده است. و بیشترین چیزی که علاقمندان به این خودروی ژاپنی را خوشحال می کند، سوخت هیبریدی است. فرایندی که امروزه بیشتر خودروسازان از آن برای مدرنیزه کردن ماشین های خود استفاده می کنند. علاوه بر این اگر میتسوبیشی قصد بازگشت به عرصه مسابقات اتومبیلرانی را داشته باشد، به جرئت می توان گفت که پیشرانه خودرو را بهبود می بخشد. جالب است بدانید که برند رالی آرت قهرمان 4 دوره مسابقات رالی جهان است، که شهرتی بی نظیر برای میتسوبیشی به حساب می آید. به هر حال میتسوبیشی مدعی است که برند معروف رالیارت با موتور اسپرت زنده می شود.

پس از معرفی این خودروی ژاپنی میتسوبیشی ما اطلاعات کامل آن را نظیر مشخصات پیشرانه، انواع بروزرسانی ها و بسیاری موارد دیگر را با شما به اشتراک می گذاریم. آیدی یدک مرکز خرید لوازم یدکی خودرو از جمله خودروهای کیا، هیوندای، تویوتا، میتسوبیشی و غیره در ایران است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *